Tuesday, August 30, 2016

Pengedar Shaklee Wira Damai

Pengedar Shaklee Wira Damai

Bermula Januari 2016, saya dan keluarga telah berhijrah ke kolumpo. Sungguh banyak kenangan di bumi Ipoh kesayangan namun kehidupan bahagia harus diteruskan :) Cewah. 

Bumi kolumpo sebenarnya tidaklah asing bagi kami sejak saya berkahwin kerana mertua saya menetap di Fasa 9, Taman Sri Gombak. Setiap bulan pasti pulang kesini. Biasa dengan nama-nama landmark ini ~ Surau Ubudiah, Masjid Al Khairiyah haaa sekarang kediaman saya berhampiran Surau Al Mahyon pula. 

Saya ambil masa 8 bulan untuk biasakan diri dengan kehidupan baru di kota. Dari urusan pindah anak sekolah, hingga urusan sambung belajar saya di UniKL MIIT, Alhamdulillah jadual harian semakin mudah diselia. 


Dan hari ini saya berpeluang untuk menjejakkan kaki ke branch Shaklee KL iaitu di Sri Rampai. Terima kasih pada sahabat UTMKL saya saudari Anis dan Maisarah yang kini jadi upline terbaik saya dalam Shaklee. Saya sangat admire dengan usaha gigih & kesungguhan beliau caring pada anak downline. Dalam Shaklee tiada istilah upline goyang kaki.  Bagi saya,  minat saya pada nutrisi dan kesihatan telah membawa saya sejauh ini. 

Sewaktu permulaan dulu saya hanya join ahli dengan niat untuk dapat harga murah. Saya tak pernah sangka akan dapat downline pun. Alhamdulillah group saya semakin berkembang berkat copy dan follow usaha rakan-rakan rapat saya. Saya yakin, saya juga boleh berjaya dengan usaha yang berterusan dan rezeki dari ALLAH SWT :)

Paling best sekali bila Mai datang ke rumah saya untuk hantar Ostematrix dan customer beliau di jalan depan rumah saya saja. Wah, sungguh terkesan. Beliau dari Sentul boleh kemari. Nampak tak masih ramai insan sekitar kita yang boleh dicapai dengan sharing yang betul :)

Boleh hubungi saya melalui wasap/sms untuk konsultasi Shaklee berkesan insyaAllah. Saya kongsi vitamin yang saya makan dan minat pada ilmu nutrisi :)

Rosez
0126866156 

No comments: