Monday, August 29, 2016

Bertahan jerebu dengan Nutriferon

Hari ni mula kelam dan berasap; jerebu mula datang lagi. Katanya bulan Sept dan Okt selalu kena serangan jerebu. Dulu duduk Ipoh tak terasa sangat risau pasal jerebu ni. Tahun ni dah dok bermastautin kat kolumpo ni goyang juga hati emak ni specially memikirkan kak chik yang asma tu. 

Selalu sebelum melarat bagi Nutriferon 1 sachet, alhamdulillah pantang di sua kadang-kadang terpaksa sorok lagi untuk saat lebih memerlukan macam sekarang ni. Rasanya sedap manis-manis labu. 

Cik perisai

Kalau ada cik perisai ni idak lah emak gundah gulana sangat. Fungsinya memang untuk bantu tingkatkan sistem pertahanan badan. Sesuai sangat untuk mereka yang selalu sakit macam batuk, selsema dan demam bila cuaca tak menentu ni kan. Usahkan anak-anak, dewasa pun kalau sampai sakit kepala hanya kerana demam selsema boleh haru kita sepanjang hari. Nak buat apa pun tak terdaya. 

Saya baru cuba 1 kotak ada 30 sachets saya beli masa promo tahun lepas Alhamdulillah cukup guna seisi keluarga. Dah tinggal 1 sachet ni nampaknya kena dapatkan spare lagi. Rasa seronok kita dapat elakkan sesuatu penyakit tu sebelum melarat. Ikhtiar lah selagi daya :) 

Siapa nak cuba boleh kongsi-kongsi dengan saya. Rasa dulu keserasian pasti anda pun excited nak dapatkan sekotak macam saya lepas tu :) 

Boleh wasap saya untuk penerangan lanjut Pengedar Shaklee Kg Melayu Wira Damai, dan sekitar Gombak 0126866156



No comments: