Thursday, February 26, 2015


Menjenguk blog yang sudah bertahun bersawang ~ dengan M.I.S.I kembali mengaktifkan diri dengan menambahkan posting canggih manggih. Kesian follower Emak yang ramei ni kan hahaha :D

Years passing by, dari anak sorang sudah anak 4 Alhamdulillah selang bunga pula tu. Anakanda sudah 3 orang sekolah pun :

  1.  Nur Zahra Iman ~ Darjah 2
  2. Ahmad Amirul Zakwan ~ Darjah 1
  3. Nur Zareen Yusrina ~ Tadika 5 tahun
  4. Ahmad Hassan Zafri
Dari duduk rumah Opah sudah duduk rumah sendiri, Opah pun dah genap 1 tahun pergi Feb ni. Semoga Allah SWT cucuri rahmatNya atas kesemua orang tua kami yang telah kembali ke rahmatullah.

Jemputlah meneruskan pembacaan. Moga-moga dapat memberi manfaat dan sharing sharing sesama kita. Semoga dikira sebagai ibadah disi Allah SWT :)

Berkat malam jumaat yang baraqah ini saya mulakan dengan perkongsian dari Ustaz Kazim tentang teknik DOA dari Surah Yassin yang saya dapat sewaktu menghadiri ceramah beliau secara live di Masjid Klebang Restu, Ipoh. Boleh tengok video dibawah untuk lebih jelas :) Selamat beramal :)






2 comments:

Kakmastory said...

Thanks angah atas perkongsian...
Tak tahu pun angah pernah ada blog...
Best2...blh angah kongsikan tentang buku2 yg angah baca lepas ni...

~RoSeZ~ said...

InsyaAllah Ummi. Moga terus diberi kekuatan untuk berkongsi kan :) Thanks Ummi sentiasa support Angah dalam FB,Blog,Buku, Shakleeeee :) Moga kekal ukhwah till jannah firdausi InsyaAllah