Thursday, February 26, 2015

Buku ALLAH Tempat Meminta


Anda sudah biasa dengan Buku Mudahnya Menjemput Rezeki (MMR). Buku ini dapat anugerah dari MPH ~ Best Seller 2013. 

Tak biasa? Boleh baca perkongsian saya kat sini Buku MMR. Buku MMR ni sampai sekarang masih top sell. Sebab masih ramai yang mencari-cari buku formula rezeki yang mudah ni. Masih ramai yang belum memiliki buku ni. Semua nak lebih faham beza JEMPUT dengan CARI rezeki.

Tahun 2014 saya pun teruja bila penulis kegemaran ramai Ustaz Fathuri tawarkan peluang menjadi penulis bersama untuk buku baru beliau. Waktu itu cadangan tajuknya 'Himpunan Cerita MMR'. Ustaz tawarkan kepada semua fans facebook\jemputrezeki supaya hantar sukses story, cerita kejayaan para pembaca MMR yang sudah berjaya selepas mengamalkan amalan yang dicadangkan dalam buku MMR. Ustaz tawarkan peluang yang sangat menarik kepada komuniti pembaca MMR iaitu kongsi cerita, kongsi modal, kongsi penerbitan, kongsi royalti ~ Wow ~ Saya ada cuba kongsikan cerita saya namun bukan rezeki saya untuk tersenarai dalam kelompok 40 cerita pilihan dari lebih 400 penyertaan. 

Alhamdulillah buku baru tersebut ialah Buku ALLAH Tempat Meminta (ATM) sudah berjaya diterbitkan pada 15 Januari 2015. Masih mengekalkan konsep MMR, ada 2 versi bagi buku ATM ini:



Buku ATM Edisi Penuh / Full Version
40 Bab
RM 18 (Semenanjung)
RM 20 (Sabah & Sarawak)
Harga belum termasuk kos pos
Sangat sesuai untuk mereka yang sudah membaca Buku Mudahnya Menjemput Rezeki. Buku ini adalah perkongsian secara realiti, secara perlaksanaan dan tindakan yang diambil apabila sesuatu situasi itu datang kepada kita. Hasil dari pembacaan dan amalan yang dicadangkan dalam Buku MMR ramai yang sudah menemui formula yang berjaya untuk mengatasi sesuatu perkara tersebut. Maka kebetulan apabila kita pula mengalami situasi yang sama, boleh terus rujuk dan cuba amalkan saranan dalam Buku ATM ini. 

Buku ATM Edisi Mini
6 Bab Terpilih dari Buku Penuh
RM 2.90 (Semenanjung)
RM 3.20 (Sabah & Sarawak)
Bersize mini A5
Sangat sesuai untuk dijadikan cenderahati 
Pembelian dengan kuantiti banyak layak mendapat harga istimewa

Boleh hubungi saya Pengedar ATM COD Ipoh dan pos seluruh dunia :) 
FB : Rosez RJ 
Call/WA/Telegram : 0126866156

No comments: