Monday, April 20, 2015

Pengedar Shaklee Ipoh

Pengedar Shaklee IPOH



Assalamualaikum

Hai semua apa khabar? Mencari PENGEDAR SHAKLEE IPOH, BANDAR MERU RAYA, MANJOI, SILIBIN, CHEMOR, TASEK, KLEBANG, KG TAWAS, KG SIMEE, IPOH GARDEN DAN SEKITARNYA. Ye saya ada di sini. 
Haaa berpusing satu Ipoh saya lalu. Sebelum ni saya banyak terima order secara online yang minta saya pos sahaja. Tetapi akhir-akhir ini ramai pulak yang minta COD di kawasan sekitar ni. Boleh jimat postage kan. Betul jugak tu. Saya pun suka je hantar di kawasan ni. 


Semalam baru je jiran saya minta ESP dan Zinc Complex lepas saya edar flyers kat umah dia. Biasa wife dia beli online, dah tau jiran serius buat Shaklee dia pun seronok nak COD :) Rumah saya dekat je dengan Mydin Meru Raya ni. Boleh nampak rasa dekat sangat je :) Senang nak COD kalau janji kat sini. 

Jadi pada yang nak dapatkan produk dengan cepat, insyaAllah kebiasaanya saya memang ada menyimpan stok sedikit di sini. Jadi anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee yang meletup ini.

Tak kiralah produk apa yang jadi pilihan anda, dan jika anda masih tak tahu kombinasi mana yang sesuai untuk masalah anda, jangan risau. Hubungi saya dan kita akan berbincang untuk tahu mana yang terbaik untuk masalah anda itu.
Antara yang sering jadi pilihan, Set Kesuburan Shaklee, Set kecantikan Shaklee, Set Pelajar Pintar, Set Berpantang dan banyak lagi. 

Dan kalau tetiba rasa macam nak jadi ahli, pun boleh. Saya boleh daftarkan. Samada daftar ahli ni untuk makan sendiri atau untuk berbisnes. Akak memang minat bisnez. Sebelum ni cuba macam-macam niaga. Buat karipap frozen sendiri 
 


niaga kiosk koko tok aba, niaga uptown, niaga buku. Sekarang dapat seru pula Shaklee ni. Apa yang saya suka dengan Shaklee ialah dia dah ada sistem yang tersusun. Yelah dah lama sangat dalam pasaran global. Sebelum ni cuba juga MLM tapi macam tak boleh nak pergi jauh otomatik kita pun slow down. Tapi dengan Shaklee pendapatan saya terus meningkat dari puluhan ke ratusan dan semakin meningkat. Alhamdulillah. Saya yakin saya boleh pergi jauh dengan tawaran hebat yang Shaklee tawarkan. 


#1 Tentulah produknya yang terkenal baik. Alhamdulillah dah ramai consume Shaklee dan rasa sendiri penambahbaikan dalam membantu sistem tubuh yang lebih baik. Jadi kalau kita dah jumpa yang No #1 watpe nak susah-susah cari yang lain no2,3,4 pula kan. Setia pada yang 1 insyaAllah kebaikan akan datang pada kita. 

Hidup aktif, ceria dan bahagia. Kekal sihat sepanjang masa InsyaAllah didoakan pada semua pengguna Shaklee seluruhnya ^_^ 


Untuk tips percuma dan konsultasi serta HARGA ISTIMEWA 
✍ PM: https://www.facebook.com/messages/Rosez RJ
Blog: http://www.rosezrj.blogspot.com
✉ Email: rosez.rj@gmail.com 
✆ SMS/WhatsApp: 012-6866156 
➲ COD Area: Ipoh, Bandar Meru Raya, Manjoi, Silibin, Chemor, Tasek, Klebang, Kg Tawas, Kg Simee, Ipoh Garden dan sekitar Ipoh. 

---------------------------------------------------

Makluman : Saya sudah ber PINDAH ke Kg Melayu Wira Damai, Gombak bermula Januari 2016. 

3 comments:

Unknown said...

Wah senang dh orang Ipoh lepas ni

~RoSeZ~ said...

Hasil didikan Mami Tinie dan Ummi Mai opkoz :) Doakan kami ye :)

Kakmastory said...

Best....suka sgt gi mydin tu besar semua ada..selalu gi kejap2 tk habis pusing..yg best kedai2 kat luar mydin tu...mcm kat nilai dah.