Monday, April 20, 2015

Gastrik dan Penawarnya

GASTRIK

Dulu masa kecik selalu gastrik saya ni. Pedih ulu hati dan sebu je perut. Macam ada angin menyucuk kat bawah pusat tu ~ angin medu? Macam tak pernah dengar je istilah ni kan. 

Darjah 6 baru dapat mula puasa sepanjang hari. Malu je kan. Sebelum tu puasa separuh hari, balik je sekolah intai periuk. Klakar bila dikenang-kenang kembali. Dah besar ni puasa sunat yang paling saya tak larat sekali. Tengok kawan-kawan puasa macam semangat je apakan daya nak tunggu asar tu memang boleh flat lah. Solat asar pun menggigil lutut. Nak tunggu mahgrib pernah saya stress sampai marah-marah then incik Kanda saya warning ~ kalau puasa nak marah-marah elok le toksah puasa, sunat yang dikejar, dosa yang dapat huhuhuk :'( Lama juga saya tak berani puasa sunat dah. Sampailah saya jumpa formula :)


Alhamdulillah sejak saya amalkan ESP dari Shaklee ni saya rasa perut saya dah kurang sebu, kurang berangin. Saya rasa perut saya padat dan kenyang lama. Rasa seronok sangat dah lama saya berdoa minta ditemukan dengan penawar gastrik ni. 

Macam akak kat video ni dia berjaya sembuh dari gastrik.


Sengsara Gastrik Kronik 10 Tahun Terubat Secara Tak Sengaja? Biar Betul... from iReach HD on Vimeo.

Jadi kawan-kawan Ramadhan nak dekat ni tak sampai 100 hari lagi. Boleh lah buat persediaan awal ready kan stok ESP sempena promo bulan ni wink ^_^ Ramadhan saya berjaya sahur dengan 1 senduk nasi je + 300ml ESP Shake dan oat sikit + kurma 3 biji. Seronok sangat rasa sambil puasa makin bertenaga; dapat extra lagi iaitu berat berjaya turun 2kg. Haaa semangat kan :)

Bulan depan dah gst harga dah lain teman pun tak berani nak gerenti. Nak set gastrik pun lagi bagus. Invest sikit untuk ibadah yang lebih tenang; mind free no more worries gitu ^_^ InsyaAllah niat kita untuk ibadah moga-moga Allah swt lorongkan kita rezeki yang lebih berkat dan hidup yang lebih rahmat :) InsyaAllah.



Meh contact Rosez takmo malu takmo segan. Yang dekat Ipoh boleh hantar, yang jauh boleh beli online :) Klik button ni:


fb : Rosez RJ
Call/Wasap : 0126866156


No comments: