Sunday, March 1, 2015

Alkisah Rosez & Shaklee

Alkisah Rosez & Shaklee ~ ni post PERLI, sila baca dengan nada ejek diri sendiri cry emoticon

1. Saya BIAR diri saya terlalu lama sekadar menjadi pengguna. Saya selesa dengan produk nye yang bagus Alhamdulillah serasi dengan saya tu pun masa tu baru 2,3 jenis je sy dah puas hati.


2. Saya BIAR diri saya terlalu lama sekadar mengucapkan tahniah pada sahabat saya Mai Md Saupi dapat pergi trip US dapat hadiah macam² masa tu tak faham pun ~ untung rezeki dia join awal. Biasa le MLM siapa awal dia untung le (tu ayat serik dah banyak join MLM takde pun yang berjaya succeed mcm MAI ni) 

3. Sampai 1 masa Mai ugut saya tak boleh dah beli harga murah, dah ada official warning hanya ahli dapat harga murah. Bukan ahli kena harga runcit cry emoticon padan muka aku kan. Terpaksa le join ahli. Bayar rm65. Nak maintain harga murah punye pasal. 

4. Saya BIAR
 diri saya lama tak aktif. Upline saya pun rilekkkk je. Dia makin berjaya. Kita kekallll je gitu. Tak kisah le asalnya mmg takde niat nak join ahli pon.

TIBA², tersentak dapat seru dapat hidayah. Dah memang naluri fitrah minat bisnes, selalu DOA moga ALLAH lorongkan bisnes yang memang boleh berjaya sampai tahap boleh bina kerjaya dari rumah :) Famili BIG WHY untuk saya berjaya :)




Tadi BIAR sekarang BARU nampak. ALLAH.... Mudah juga rupanya nak dapat macam Upline. Dalam Shaklee takde istilah Upline goyang kaki dapat duit. Semua orang ada peluang yang sama.

Ya ALLAH, syukur Engkau bukakan hatiku untuk aktif & serious. Bila dah terbuka hati heart emoticon baru upline senang nak guide. Semua ilmu senang nak masuk. Senang nak amal. Allahurabbi. Dapat kawan baik lagi Fitriyatul Asyiqin penguat semangat. Teman dating pi branch Ipoh selalu, tiap-tiap minggu dating dengan anakanda Adam sekali :)




Sekarang aku semakin yakin. Rezeki yang aku doakan selama ni insyaallah bersama Shaklee. Join saya utk bersama² cycle baru 2015 ni mula hari ini 1Mac utk bersama next 3C iaitu trip Convention ke US insyaallah. Saya akan bimbing anda seiring dgn niat target saya. Saya berazam apa yang saya dapat ITU yang down line & bakal down line sy dapat insyaallah. Yang penting sila BUKA hati heart emoticon untuk terima bimbingan tu smile emoticon insyaallah Lahaulawala Quwwata Illa Billah

Shaklee Independant Distributor
COD Ipoh dan seluruh donia
FB : Rosez RJ
Call/Whatsapp/Telegram : 0126866156

No comments: