Pages

Monday, April 20, 2015

Penapis air Get Clean Water Pitcher

Get Clean Water Pitcher Shaklee

Sudah 7 tahun masuk rumah sendiri kat Meru Raya ni, sebaya usia Abang Ngah. Sudah banyak kali juga cubaan nak pasang penapis air. Banyak kali cubaan tu tak berhasil atas banyak sebab ~ mahal, utamakan yang lebih utama, bukan keperluan mendesak... Macam2 lah cipta alasan untuk pujuk hati sendiri, walhal memang hati nak sangat pasang water filter, lelebih lagi sejak Hassan kena cirit birit sampai warded akibat Rota Virus dulu. 

Alhamdulillah akhirnya impian tu makbul juga berkat aktif ber 'Shaklee' hehehe. Get Clean Water Pitcher nama nya. 




1. Senang nak bawa ~ balik kampung boleh, bercuti boleh. Bentuk dia macam jag air biasa tu. 

Berbanding water filter biasa, kena pasang kat pili air sinki makan ruang, ada yang pasang kat meter air kat luar rumah. Yang ni kita cuma perlu letak di tempat biasa kita simpan jag air masak kita ^_^ Menarik kan :)


2. Senang nak pasang ~ tak perlu call Engineer untuk pasang. Bawa keluar kotak, rendam blok karbon selama 2 jam, bilas jag guna air suam, dah boleh guna. Lagipun cuma terdiri dari 2 alat ni je :

i. Jag air
ii. Blok karbon ~ isian semula

Ada penunjuk aras otomatik untuk ingatkan anda bila perlu tukar blok karbon tersebut iaitu setiap 80 gelen air untuk 1 blok karbon. 


3. Murah ~ Bernilai untuk wang. Anda bandingkan!!!


4. Sangat sesuai untuk kaki travel. Bila terpaksa bermalam kat hotel ke resort yang tak sediakan cerek memang rimas untuk peminat air masak macam kita ni kan, terpaksa kena pergi beli air botol kat kedai. Tu pun kalau kedai masih buka, kena kawasan hulu takde kemudahan 7 eleven semua??? Sebab tu buat persediaan awal2, bawa siap2 water filter yang canggih ni. 

Apa tunggu lagi, tak kan anda nak jadi macam saya tunggu 7 tahun mengidam penapis air ni? Boleh beli online sekarang, Shaklee pos terus ke pintu rumah anda ^_^ dengan harga runcit RM489 ni berbaloi sangat, tak perlu ribuan ringgit untuk mula dapatkan air tapisan yang bersih untuk diminum. Kalau nak murah lagi jimat join ahli lah berbaloi sangat :)

 Get Clean Water Pitcher

Atau untuk harga menarik serta tips percuma dan konsultasi pada HARGA ISTIMEWA hubungi Pengedar Shaklee Ipoh yang dedikasi Cik Rosez :)

✍ PM: https://www.facebook.com/messages/Rosez RJ
Blog: http://www.rosezrj.blogspot.com
✉ Email: rosez.rj@gmail.com 
✆ SMS/WhatsApp: 012-6866156 
➲ COD Area: Ipoh, Bandar Meru Raya, Manjoi, Silibin, Chemor, Tasek, Klebang, Kg Tawas, Kg Simee, Ipoh Garden dan sekitar Ipoh. 




No comments:

Post a Comment